torsdag 31 december 2009

SISTA DAGEN 2009...


GOTT NYTT ÅR
ÖNSKAR
JAG ER ALLA...
Hoppas ni får en trevlig sista dag på detta året! Jag ligger i min säng och myser än :o
Men mammis ska väl rycka upp mig snart! Pust! Det ska ju fixas, tvättas och på me finkläá.
Pappis fick åka iväg och jobba i morse. Men han kommer hem sen :) Myspys ska vi ha då!
Var rädd om er ikväll! Ni som ska skjuta raketer... Men jag slår ett slag för ljusballonger (eller va de kallas). Det låter inte och de är rätt så mysiga när de svävar fram på himmlen.
Då slipper jag och alla djur bli rädda :)
Pussar & Kramizar Amelia

4 kommentarer:

  1. Älskade Amelia....
    Farmor o farfar vill skicka en stor o varm kram fylld av kärlek till Dig o din mammis o pappis så här sista dagen på år 2009....
    Läser att pappis har fått jobba x-tra i dag men jag vet att han sitter o längtar hem till sina två älsklingar ;)
    Nu ska vi se fram mot ett nytt år där Du vår älskade skatt ska få må bra, få många, många dagar av mys, bad o allt som Du tycker om ! Vi älskar Dig såå oändligt mycket.....
    Puss på Dig.....

    SvaraRadera
  2. Våran ÄLSKADE ÖGONSTEN AMELIA...

    Det bästa på årets sista dag 2009, är att mormor har varit hos Dej o Mammis idag. Pappis blev utkallad på extra jobb.
    Mormor vill ju aldrig gå hem ifrån Dej.
    Längtar såå efter Dej bara jag gått utanför dörren.
    Morfar hälsar så Jättemycket Gott Slut o Gott Nytt År till sin LILLA HJÄRTEVÄN.
    Du får se till å hålla Mammis o Pappis vaken så dom kan fira in det Nya Året med Dej å myspys i soffan..
    AMELIA Du är det BÄSTA som finns för mormor o morfar.
    Ha nu ett Gott Nytt År, å att Du ska få må bra.
    Hälsa Mammis o Pappis...

    Många Pussar o Kramar/mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Önskar dej prinssesan och dina päron en god fortsättning på det nya året. Kram från natt tanten på barn

    SvaraRadera
  4. Go´natt Go´natt å Sov så Gott i Din sköna Prinsessäng, våran Älskade PRINSESSA.
    Puss Puss o Kramiz...
    Hälsa Mammis o Pappis.

    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera