tisdag 15 december 2009

MIN 2-ÅRSDAG...

TACK all mina vänner för gratulationer jag fått denna dag på olika sett!
Jag har haft en bra dag! Dock har jag tyvärr fått lite syrgas emellanåt! Men det är ju tur den finns. Jag började dagen med att fara till ortopedtekninska. Prova mina vinterkängor. Fin födelsedagspresent av mammis o pappis. Sen bar det av hem igen o lunch dax. Och det blev lite skönsjungande sång av mammis och mina assisar :P. Och jag fick jättefina kläder av dem.
Och det har varit mysfika på em med assisarna. Innan de for så gick mammis ut och tände maschaller. Mysig! Nu ikväll så har farmor o farfar varit här. Fick jätte fina kläder av dem oxå. Nu ska här rensas ut gamm´kläa som jag vuxit ut. Roligt med nytt!
Några har ringt o grattat oxå kul! Att så många kommer ihåg lilla jag!
Puss på er! / Amelia

PS. I morgon kommer det bilder...nu ska jag mysa med pappis o mammis. Pappis har nämligen jobbat idag.

4 kommentarer:

  1. Grattis, lilla gumman från oss i Björna ( Hemling)

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis från tremänningarna i Mjäla!

    SvaraRadera
  3. Hej ÄLSKADE LILLA HJÄRTEVÄN....

    Först måste morfar o jag TACKA så mycket för senast för det fina Födelsedagskalaset som vi vår på, när Du fyllde 2 år, o har blivit stora tjejen. Jättemysigt.

    Nu ligger Du säkert å sover Din Prinsessömn,
    när mormor tittar in till Dej i Ditt Lilla Hus, för att se o höra hur Du har det, bra som jag förstår. Det tar väl på för en PRINSESSA SOM DU AMELIA, att ha kalas i flera dagar.
    Man vi ju bara inte gå hem, vill bara vara hos Dej.
    Burr burr va kallt det är i dag, -22,6 som kallast har vi haft. Va skönt att vi får vara inne i värmen å mysa.

    Morfar hälsar Go´natt till sin LILLA HJÄRTEVÄN.
    Nu ska vi gå å sova, å Drömma om DEJ AMELIA.
    Puss Puss o stora Kramen.

    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera
  4. GRATTIS GRATTIS...
    ..på 2-årsdagen i massor i efterskott Amelia. De där tårtorna ni hade på kalaset måste ha smakat gudomliga. Hälsa din mamma att hon är världens bästa konditor. Åh, vilka fina kläder du fick. Men det är ju bara det finaste nog som duger åt en riktig Prinsessa, eller hur ;-)
    Grattiskramar Marie från Tranås.

    SvaraRadera