måndag 4 januari 2010

HO HO...

Jag är kvar! :) Har ni undrat vart jag tagit vägen? Dagarna har bara gått, och mammis ska få sig en åthutning för att hon legat på latsidan å inte skrivit åt mig!

Men jag har det bra iaf...mår som jag har gjort ett tag. Sover mkt och får syrgas ibland.

Va har vi pysslat med då!... Jo på nyår så va jag o mammis hemma ensamma på dan, pappis fick jobba. Fast mormor va på besök en sväng förstås. :) Fick mig en rosa fleecjacka!
Pappis hann hem så vi fick ha pusskalas vid tolvslaget! Eller dom pussade på lilla jag o jag sussade så sött! :)
Sen så har jag haft mina assisar hos mig och idag har familjen bara haft en riktig slöar dag!
Ikväll duschade pappis mig! Skönt! Han tvålade in mig med min nya prinsessduschcreme, som luktar jordgubb :) Så nu är det ingen surfotslukt här inte :)

Puss på er!

Vill skicka en extra puss till min väninna Emmy som är inte så kry för tillfället! /Amelia

1 kommentar:

  1. Hej mormor o morfars ÄLSKLINGSGUMMA....

    Måste titta in till Dej, å se o höra hur Du har det. Mormor har ju inte träffat Dej sen nyårsafton, när jag hälsa på. Har inte mått riktigt bra dom här dagarna, men nu känns det bättre. Har ju pratat med Mammis så vi vet att Du har det bra iaf.
    Man blir bara så trött på det här vädret, så jag förstår att Du oxå tycker det är skönt att sova, det tycker mormor oxå.
    Skönt att det är kväll, då kan man bara sitta å softa framför tv:n. Du sitter säkert oxå o myspyser med Mammis o Pappis framför tv:n.
    Morfar hälsar till sin LILLA PRINSESSA.
    Längtar så efter DEJ.
    Ha nu en jätteskön kväll med päronen.
    Å sov så gott när Du kryper ner i Din sköna Prinsessäng.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera