måndag 28 december 2009

KILL BESÖK...

Igår hade jag fin besök av min kille William (Wille). Fick en så fin rosa "kudde/filt" allt i ett!
Åh, gissa va jag gjorde! Jo, jag tog och sov igenom HELA besöket...så trevlig va jag :) Säger bara Pinsamt! Men så är det ju...en Prinsessa gör alltid som hon vill!
Tur mammis föreviga det med lite bilder...


Wille är så snäll o stryker på min kind!





Men han är ett
BUSTROLL oxå..




Se så försiktigt han försöker dra upp min klänning...och sen låtsas som ingenting...
Charmtroll där! Visst är han en riktig sötis!

--------------------------------------------------------------
Här är bilder från då vi va 5 månader gamla...
Jag är 2 veckor äldre än Wille.
Vi delade på ett pytte , pytte rum på Barn 4 i Umeå.
Låg i var sitt hörn i bäbis baljor :) Då va vi små. Det är nå kilo sen!
Jag ligger o sussar i min bäbis balja...med Nasse såklart!
Visst ser han stor ut! :)

Sötis Wille, min vän!






1 kommentar:

  1. HEJ IGEN HJÄRTEVÄNNEN....

    Va roligt att Du, Mammis o Pappis fick främmande av Din killkompis Wille o hans föräldrar igår.
    Nu får mormor o morfar oxå se Din lilla vän. Så söta Ni är tillsammans.
    Vilken Bus-tjej Du är som sov hela tiden Wille var hos Dej, va tyckte han o det?
    Va söta Ni är, där Ni är 5 månader, men ändå sötare o stiligare är Ni nu. Stora tjejen AMELIA och stora killen WILLIAM.

    Sov Så Gott, när det är dags att krypa ner i Din sköna Prinsessäng med Nasse o alla dom andra Gossekompisarna.
    Hälsa Mammis o Mappis.
    Puss Puss o Kramiz.

    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera