torsdag 17 december 2009

BILDER...

Nu mina vänner kommer bilder som jag lovat igår...men ibland hinner vi inte riktigt med!
Förlåt om ni väntat!

Här är på dagen när mina assisar o mammis sjöng för mig. Därför ser jag lite förvånad ut! :)
Därefter va det paket öppning!


Fick fina kläder av assisarna.
Jag blev tillpiffad i håret av min assis H.
Och på med de nya tuffa kläderna!


En trött liten 2-åring!



Jag fick lite syrgas... men inte så länge behövde jag det.
Och Nasse har dragit partyhatten över ögonen och tagit sig en tupplur.





Tårtan mammis gjorde på tisdagen.




Och jag fick mig lite grädde på läppen :)



Många paket har jag fått, och här hjälper pappis mig o öppna.
Prassel, prassel!



Aaaa....en nöjd liten Nasse i plast! :)




ONSDAGEN...

Min assis gjorde mig snygg i håret.
Idag blev det inbakad fläta :)


Onsdagens tårta!
Mammis o pappis hittade perfekt garnering...
Ni ser va? Nasse är med :)


Och Nasse -tallrik :)


Jag är en mycket nöjd tjej!
Tack alla för Gratulationer o presenter!
/ Puss Amelia













2 kommentarer:

  1. Hej! lilla sjöjungfru, vilken stor tjej du har blivit. Det var många fina presenter du fick på din födelsedag. Men jag undrar, blir inte Nasse svartsjuk på alla nya Nasse kompisar som du har fått? Ett försenat GRATTIS och en kram från Annki

    SvaraRadera
  2. Go momorron skatten våran......

    Ohhhhh va underbart söt Du är Amelia man vill bara fara o pussa på Dig vännen ! sen så har Du ju jätte duktiga "hårfrisörskor" som fixar o donar med ditt underbara hår.
    Hoppas att Du har det bra och att Du får en mysig helg nu med mammis o pappis : ) det är såååå kallt ute så farmor gruvar sig för att åka i bilen till jobbet i em *burrr*
    Snaaart kommer tomten oxå...undrar va Nasse önskar sig till julklapp då *fniss* ja det ska bli spännande o se ; )
    Nu skall farmor gå o få i sig o på sig något...Skickar varma kramar av kärlek till Dig Tullan samt till dina helt fantastiskt underbara föräldrar !!!
    Vi ses snaaart och gissa om famor o farfar längtar ; )
    Puss på Dig......

    SvaraRadera