tisdag 15 december 2009

FÖR 2 ÅR SEDAN...DEL 3

Då va det em. Och nu började det bli riktigt jobbigt för mammis. Nu kände hon att hon ville ha vad som helst! Det va skift byte och kvälls passet började...det va bm mammis o pappis haft på vårdcentralen:) Hon tyckte det va såååå kul att få ta hand om oss. Det är inte ofta de får följa en patient hela vägen... Satte akupunktur i huve´på mammis, men det va för sent, hjälpte inget! Så det börjades väl lite smått med lustgas...
Och mammis o pappis va så nyfiken va det va för liten filur där inne som de kallat "Fjodor". :)
Undrade när jag skulle komma ut! Men jag tror jag stannar ett tag till! :)...

En bild på mig på min 1 årsdag!
Firandes på sjukan!
Bilder från idag kommer senare...
Puss puss

2 kommentarer:

  1. Tänk va stor du har blivit! 2 år!
    Måste få säga ett jättestort GRATTIS på din dag! Hoppas du blir firad ordentligt.

    Hälsa så mycke till mamma o pappa!

    Många grattiskramar Martina

    SvaraRadera
  2. STORT grattis till prinsessan Amelia på din 2 års dag. Hoppas du haft en bra födelsedag. Kram från "natt tanten" på barn

    SvaraRadera