lördag 19 december 2009

SYRGAS OCH UNDERBAR PRESENT...

Hej på er! Ja, jag har legat i syrgas sen igår em. Haft högre puls och lite feber. Och sovit mycke!Så i morse ökade mammis på min antibiotikados. Jag får ju varje dag en lite dos, som förebyggande. Men ökas vid behov! Så nu får vi hoppas att jag blir bättre! Det är ju jul snart :0.... Då måste jag få va pigg så vi kan fira! Det är min tredje jul i mitt liv! Tro vad tomten kommer med i år då? Jag har ju faktiskt varit jätte, jätte snäll! Det enda bus jag har gjort är nog när jag bet mammis riktigt hårt i hennes finger när hon gnuggade mina tänder :)


Igår så hade jag besök av min Annki. Hon ville kolla in läget med mig och min vagn! Och jag ligger ju som en liten prinsessa i den :)
Men hon hade ett paket till mig oxå från min bad polare. Liam. Han hade tänkt ge det i onsdags, men då va jag ju inte där på badet. Det var iaf en jättefin skyddsängel! Nu står den på min hylla ovanför sängen och vakar! Puss på dig Liam och dina föräldrar!

Ha en bra dag mina vänner / Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar