onsdag 2 december 2009

NYA VINTERSKOR PÅ G...

Hej min vänner!
Idag ville jag verkligen inte vakna. Sov som en lite mus, brydde mig inte ett skvatt när jag kläddes på. Men vaknade till när man blev buren ut till bilen! Ggghhhhaaaaa....Kallt!
Bilfärden styrdes in mot varma badbassängen :) Men idag va jag ensam, sakna min buskompis Liam som tyvärr va sjuk. Krya på dig killen! (och din mammis oxå). Han brukar göra lite vågor till mig:)
Det blev mkt mys m. Annki o mammis. Och inte att glömma...träning oxå. Den slipper jag aldrig! Men jag va så duktig sa dom:)
Sen så bar det av till ortopedtekniska och kolla in nya vinterdojor till mig:) Jag blev lite putt, för det fanns rosa kängor, men då fanns det inget foder i dem! Synd! Men det beställdes hem 2 par, så vi får se vilka det blir. Ska få hem dem till min födelsedag!
Sen så blev de lunch och sen hemfärd.
Ikväll har jag bara sovit! Men mår ganska bra förutom att jag fick lite syrgas, för jag hade det lite jobbigt med magen! :)

Puss Amelia

1 kommentar:

  1. GO´MORRON GO´MORRON VÅRAN LILLA ÄLSKLING...

    Mormor har nu kommit hem från Umeå, i går kväll, och det första jag gjorde var att titta in till Dej i Ditt Lilla Hus, för att se att Du har det bra.
    LÄNGTAR SÅ EFTER DEJ.
    Va skönt att Du var piggelin så att Du fick bada, å skönt att få träna lite oxå.
    Va mormor blir nyfiken å få se vilka fina vinterskor Du ska få, hoppas Rosa.
    Ha en bra dag med Dina assisar, medan Mammis o Pappis är på jobbet.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera