tisdag 22 december 2009

"BAJSELUS"...

Mina vänner...jag har klarat mig utan syrgas sen kl. 11:20 idag :) Helt underbart! Håll tummarna att jag fortsätter så! Idag har det varit en bra dag :) Varit med min assis. Vi har grejat och duschat...
Och jag har verkligen satt henne i jobb :) För typ från kl. 12-16 har jag bajsat 4 gånger! De ni! "Den som spar han har!" Men det va så skönt att bli av me´ne! Så jag tog och bajsa en 5:e gång vid 18-målet oxå:) Mammis och assis hade planerat ge mig messmör men det hann inte göras. Min tant doktor har skrivit ut laktulos oxå...men just nu behövs inte det. Mammis har varit på apoteket idag och inhandlat/beställt lite smått o gott inför julhelgen så man har!


Nu ikväll har vi slagit in ännu fler julklappar :) Några va ju till mig o mammis sa att jag inte får tjuvkika...men ni vet hur det är! Nog vet jag vet det är i några paket hihi...




I söndags, när jag fick ha syrgas...
Håller koll på när mammis fixar med klappar :)
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej våran LILLA ÄLSKADE HJÄRTEVÄN....

    Va mormor o morfar blir Glad o Lycklig när vi får höra å se att Du mår mycket bättre.

    Att Du slipper syrgas o att Du har fått bajsa många gånger, så Du slipper ha ont i magen, och att Du sysselsätter Mammis o Din assis så att dom inte slöar till "fniss". Håll dom i gång.
    Nu längtar mormor o morfar så efter Dej o päronen, att Ni kommer hit, för nu är det snart jul.
    Så fantastiskt fina julklappar Du o Mammis har gjort, dom är ju för fina för att öppna.
    Bus-AMELIA, har Du tjuvkika vad Mammis har lagt in i Dina klappar "fniss" "fniss", viska till mormor.
    Nu ska mormor snart duscha o krypa till kojs, för jag ska upp tidigt o åka buss till Umeå i morgonbitti.
    Morfar hälsar Go´natt till sin LILLA HJÄRTEVÄN.
    Sussa nu så Gott i Din Sköna Prinsessäng.

    Puss Puss o Kramiz o Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera