söndag 6 december 2009

ANDRA ADVENT...

...Och det är bara regn, regn, regn.... Fy vilket skitväder på ren svenska! Det är tur man får vara inomhus och ligga och gosa i sin säng! :) Jag är med min assis idag till em. Vi tar det lugnt bara. Mammis ska få gå ut hon och greja på lite :)
I natt hat jag haft syrgas hela natten. Undrar om jag är på g att bli förkyld? Var ganska rosslig i bröstet! Men nu klara jag mig utan syrgas :) Jag får inte bli sjuk! Det är mkt nu minsann! Bilstolen, fyller år, jul o mycke, mycke mer!
Innan min assis far hem idag så ska mammis visa henne hur man byter min knapp på magen.
Så det kommer att hända idag. Pappis han jobbar han! :( Men imorgon är han ledig :)

Puss på er och ha en mysig dag! / Amelia

1 kommentar:

  1. Hej ÄLSKADE LILLGUMMAN VÅRAN.....

    Tänk att det redan är Andra advent.
    Ja vilket skitväder det är. Nu kanske snön försvinner å så blir det väl halka, inte bra.
    Skönt att Mammis får greja på lite, men hon skulle ju få ha lite hjälp av Dej, så det blir någon ordning, för en PRINSESSA vet ju hur det ska vara.
    Nää AMELIA nu får Du inte bli förkyld, men det är ju skönt att Du slipper syrgas i dag, hoppas att det fortsätter att Du inte behöver den, men skönt att den finns.
    Hoppas Du får bilstolen snart, så Du får åka skönt i bilen.
    Nu ska mormor göra iordning lite mat.
    Morfar hälsar till sin LILLA ÖGONSTEN.
    Hälsa Mammis o Pappis.
    Ha en fortsatt bra dag.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera