onsdag 9 december 2009

JAG KLARADE MIG...:)

Idag är det ju onsdag och på morgonen va det ba´på me kläa´och hopp in i bilen. Onsdag är ju nämligen höjdpunkten på veckan...BAD! :) Härligt! Och idag va jag inte ensam utan min badpolare va frisk:) Så det blev lite vågor i bassängen och det va inte bara Liam som busa utan vi hade jet strålen på ett tag...men jag även avslöja att det va inte det enda! Oj, så jag prutta idag:) Det bara bubblade! Mammis va så orolig att jag bajsa! Hon kolla hela tiden runt i vattnet så inget hade läkt ut! Jag invigde nämligen mina nya badbyxor (rosa m vita prickar) idag. Så vi visste ju inte om den skulle hålla måttet! Men jag klarade mig, från att skita i vattnet. Hade inte kommit nåt! Bara prutt :)
Sen så har det varit möten hit o dit idag. Bl a så har jag varit till min dr. Marie. Vikt-17.2 kg Längd- 85 cm. Och så fick jag säsongsinfl. vaccinationen oxå. Brydde mig inte nåt! Sov!
Och det togs några andra prov i mitt lilla finger. det gick oxå bra. Och det bästa då ...var att jag fick ett rosa Prinsessplåster på fingret:)

Sen ikväll skjutsade pappis hem oss och for till sitt jobb. Jag har sovit hela kvällen. Får lite syrgas, för jag dippar. Även pulsen har varit lägre på mig ikväll.
Är lite efter med mattiderna idag, men så är det ibland.

Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hejsan Söting =)
    Länge sen jag kollade in dig nu, men det har varit lite uppåner här i min värld, fast nu är det lite bättre igen! Såg att du snart är uppe i min matchvikt!!! Härligt att se mmen tngt för dina päron gissar mammuten som sitter här bredvid å beundrar dig!
    Vi ligger i nya soffan å kollar lite skidor å njuter av att vara ensamma en stund å snart kommer syrran å då ska vi åka till storstan å shoppa =)
    Ha det bäst nu å njut av tomtar å gröt å julmusik!
    Puss på kinden, Din kompis Ida

    SvaraRadera