måndag 7 december 2009

PYSSLAT IDAG...


Imorse så va jag vaken o pigg när mammis kom in till mig. Fast jag har fått ha syrgas hela natten. Kunde ta bort den vid 6.30.
Så hon tog mig till skötbordet och piffade och donade med mig. Och vet ni vad, min "dagtant" nu, är sjukis :(. Så min gamla "dagtant" kom och extra jobba hos mig :) Kul!
Vi har varit inne på mitt rum hela dan för det har arbetats i våran hall. Klinkers ska in... Åh snart är det äntligen klart! Då får jag åka runt i mina vagnar i nån ordning på golvet. Inte massa kanter som gör att det guppar o har sig!
Vi har pysslat idag oxå:) Mammis, assis o jag! Men jag säger inte vad....:)
Nu är det kväll och jag får lite syrgas igen. Sover så djupt! Det är jobbigt för en prinsessa å pyssla!
Ha det så gott mina vänner! / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej mormor o morfars LILLA HJÄRTEVÄN.....

    Nu är det några dagar sedan mormor titta in till Dej, men det har varit så mycket, som Du vet.
    Tack för att mormor fick låna Din Mammis i går, så vi fick göra stan hela dan. Julklappar till Dej AMELIA så klart.
    Hoppas det har varit härligt i badet idag.
    Du skvätte väl vatten på dom som var runt omkring Dej "fniss".
    Va roligt att Din ex.assis M var å extra jobba hos Dej. Tro vad Du, Mammis o assis pysslade med. Du kan väl viska till mormor.
    Nu ska jag vila en stund, är trött efter sjukhusbesöket. Du kanske oxå är lite trött efter badet. Mormor o Du får vila o sova en stund på em.
    Hälsa Mammis o Pappis
    Ha en skön kväll, så hör vi.
    Morfar hälsar till sin LILLA ÄLSKLINGSGUMMA.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera