måndag 28 december 2009

MIN JULHELG...


God fortsättning på er alla vänner! Hoppas ni har haft en mysig julhelg!
Min julafton började inte så bra ...låg i syrgas och kom inte ur den! Och pappis jobbade :(
Men mammis och jag hade det rätt så mysigt ändå. Mormor kom med lite julmat till mammis och jag fick som vanligt min sondvälling :P...
Syrgasen har mammis testat ta bort några gånger å vips så jag klarade mig. :) Vi tog oss in till tv-rummet och jag fick ligga och lyssna på Kalle Anka´s Jul. Vilket tjatter på den där hackehackspetten! Sen så tog vi det lugnt, mammis vågade inte hoppas än...men när pappis kom hem så bestämdes det att vi skulle åka till farfar´s. :) På med kläder, packa bilen med julklappar, all min utrusning m.m.....

Jag klarar mig utan syrgas... :)




Min Strumpa! Hade ett litet paket där på morgonen :)
Tomten har varit här hos lilla jag :)
Det var Rosa hårsnoddar och prinsessspännen!


Hos Farmor o Farfar fick jag mig lite syrgas en sväng oxå.



Julgranen med alla klapparna...


JULDAGEN...
Juldagen va en mycket bättre dag för mig. Fick lite hjälp med syrgas! På kvällen så åkte vi över till morfar´s. Där va det julbord!...men jag fick som vanligt bara sondvälling! Lika glá är jag för det!
Och julklappar va det även där :) Oj vilka paket jag fått den senaste tiden...fyllt år o nu jul! Härlig tid!
Ligger och myspyser med pappis innan julklappsutdelningen...


Min gammelmormor va hos mormor o morfar oxå. Kul å ses för det händer inte så ofta!



ANNANDAGEN...


Annandagen va jag med min assis H.
Relaxade och fick duscha! Mysigt!


Passade på att visa mina små gaddar!
Jag har börjat gnissla tänder så hemskt ibland
när jag sover.



/ Puss Amelia









1 kommentar:

  1. HEJ VÅRAN ÄLSKADE ÖGONSTEN....

    God fortsättning på Dej o päronen.
    TACK för alla julklappar vi fick, jättefina,
    det bästa man kan tänka sig, var de vi fick av Dej, vår LILLA PRINSESSA.
    Din Gammelmormor var så glad att få träffa Dej, hon var ju har hos mormor o morfar både julafton o juldagen.
    Ja Du AMELIA, nu är julen slut, å snart är det Nytt År. Skönt att det snart blir vanliga dagar o veckor. Det bästa med julen är ju att vi får rå om Dej, Mammis o Pappis. Nu fick vi fira två julaftnar, även juldagen
    när Du o päronen kom. Synd att Du var tvungen att ha syrgas på julaftonsdagen, så att Du o Mammis inte kunde komma, medan Pappis var på arbetet, men det bästa var att Du klarade Dej utan syrgasen på em o kvällen.
    Vilka fina små bissingar Du visar upp, men dom kan bitas, enl. Mammis.
    Ha nu en skön fortsättning på kvällen.
    Hoppas att Du slipper syrgasen, men den är ju iaf bra när den behövs.

    Puss Puss o Kramiz/mormor o morfar

    SvaraRadera