söndag 20 december 2009

FJÄRDE ADVENT...


Oj, vad tiden går super fort! Idag är det fjärde advent. Snart är julen över...
Jag har fortfarande syrgas :( Klarade mig igår kväll utan ett tag men sen va det bara på med den igen. Har dippat väldigt lågt i natt flera gånger. Men man vet inte om man till 100% kan lita på den, för jag har ett "gamm as" till saturationsmätare. Som den visa i natt så gick jag ner till 25...å det är inte bra! Det kanske är på G att jag ska få en ny. Hoppas, men det är ju pengar i allt tyvärr! Men det är inte kul för päronen o assisarna om man inte är säker på hur jag mår egentligen.
Ligger o sussar nu och har det ganska bra...förutom att jag faktiskt skulle behöva bajsa. Har inte gjort det på nå dar. Inte ens alvedon/ipren suppar, termometertricket har funkat :( Kissat har jag varit dålig att göra oxå. Så jag får lite extra vätska.
Ha en mysig advents dag mina vänner! Mammis och jag ska försöka slå in lite julklappar idag oxå.... / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. HEJ AMELIA, VÅRAN LILLA ÄLSKLING......

    Mormor har haft lite svårt att komma in på bloggen å Ditt Lilla Hus, men nu funkar det.
    Då måste jag ju titta in till Dej å säga Go´natt.
    Mormor hörde att Du hjälpte Mammis å göra julgodis igår kväll, Du sparar väl en bit, så mormor får smaka, mums. Vilken tur Mammis har som få hjälp av Dej att slå in paket o baka godis. Du håller väl koll på Mammis så det blir riktigt gjort.
    Hoppas att Du får bajsa ikväll så Du inte får ont i magen.
    Va snäll Din badkompis Liam är som kom med paket, synd att det inte blev något bad mer för Dej före juluppehållet. Men snart är julen över, å då blir det till å plaska i plurret igen.
    Haha, va kul att Du busa med Mammis å bet henne i fingret, "fniss".
    Hoppas nu att Du får vara frisk, å slippa syrgas, så Du o päronen kan komms till mormor o morfar till julen.
    Sussa nu så skönt i natt i Din Prinsessäng, å pussa på Nasse.

    Puss Puss o Kramiz
    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera