måndag 30 november 2009

FÖRSTA MÖTET...

Åhhh..igår fick jag besök av min lilla kusin Amanda. Äntligen fick vi träffas! Söt Pluppan!
Hon fick hoppa upp i mitt vrålåk och sen va det paparazzi ett tag. Pärona va som tokiga!

Fast vi låg o bara myste med varann. Det va kul att få rå om hon lite :)
Men jag fick hålla koll på´na så hon inte trilla i golvet. Det är som sagt lite mer sprattel på henne än på mig :)

Amanda har bra smak...gillar rosa oxå:) Vi hade inte bestämt vilka kläder vi skulle ha, men vi matchar varann rätt bra va! Kläderna jag har är de jag fick av min assis i fredags.

Stor o Liten hand :) Det skiljer 1 år 9 mån på oss! Jag hade önskat att jag kunde lära min lilla kusin massor med bus...men när ingen ser på ska jag viska i hennes öra ...hihi!
*******************************************
Och idag har jag haft en riktig sovar dag... Varit vaken mkt korta snuttar!
Ikväll har jag fått vara med min assis. Hon hann duscha mig iaf mellan sovningarna.
Natti natti / Puss Amelia



3 kommentarer:

  1. Vilka små prinsessor ni är =)
    Söta som socker!
    Puss & Kram från prins Gustav

    SvaraRadera
  2. Men kan man va annat än stolt....Farmor/farfar o mormor/morfar kan inte se sig mätta på dessa underbart söta sessor = ) ni är världens ljuvligaste gullungar !!!
    Hörru Du Amelia nu får Du viska massor på tips på bus så ni kan göra en massa hyss med era päron *fniss* kom ihåg att Du är stora tjejen nu och ska ta hand om lilla kusinen o berätta allt som Du vet o har hört.
    Hoppas att Du har det bra Lilltullan och va fina kläder Du fick av din ass = )
    Farmor o farfar ska käka lite mat nu framför Tv:n :o får man göra så eller ; ) jooo för det är hockey ; ) och Du vet ju att farmor o farfar är ena riktiga hockey nördar *fniss*
    Farfar skickar stora kramen till Tullan sin....
    Puss på Dig......

    SvaraRadera
  3. Hej våran ÄLSKADE HJÄRTEVÄN...

    Va roligt att Du fick träffa Din kusin Amanda, två Jättegosiga prinsessor. Tur att Du är stora tjejen å kan ha koll på lilla kusinen. Vilka tuffa kläder Du fick av Din assis.
    Hoppas Du får vara piggelin i morgon, när det är baddag, för det ska Du ju vara.
    Nu ska mormor o morfar snart gå å sova, för tidigt i morgonbitti åker mormor till Umeå ett par dagar.
    Hälsa Mammis o Pappis.
    Morfar hälsar till sin Lilla PRINSESSA.
    Sov så skönt i natt, så ses vi om ett par dagar.
    Puss Puss o Stora Kramen

    Natti Natti/mormor o morfar

    SvaraRadera