torsdag 6 augusti 2009

VILKEN HÄRLIG DAG DET VARIT...

I morse så drog vi ut till havs, jag, min assis och päronen! Oj, vilket väder...sol och klarblå himmel! Jag låg i min hörna...alla kläder åkte av utom blöjan. Och tur det, för jag har varit lite kass i magen idag :) Mamma låg på bryggan och sussade i solen...och oj! hon råkade bränna sig!
Jag håller mitt skinn vitt jag :)

... det blev både lite bus och myspys med pappis!

********************************************

När vi kom hem så skickade jag pappis till postlådan på engång...för jag visste att jag skulle ha ett paket där :) I paketet var den här fina coola Nallen som Farfar skickat till mig...Tack!
Visst har den snygg tröja med Nasse och jag på! :)
*************************************************
Nu ligger jag i min säng och sussar djupt. Det är jobbigt å fara runt och flacka. Jag har haft lite dålig syresättning. Så jag har fått syrgas några gånger idag.
Natti Natti / Puss Amelia


1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag ni fick , och sol så det räckte =)
    Vi svizzade förbi ditt hus , men vi visste redan att ni var till havs , men vi tutade på huset iaf =)
    För fisgrisen va väl hemma?
    Nasse förstog vi att han va ute på böljan den blå =)
    Puss & Kram
    T & G

    SvaraRadera