söndag 30 augusti 2009

REDO FÖR BAD, KONSTIGT PIZZABAK O BESÖK...

Nu är jag redo för bad igen :) Jag fick en perfekt bad handduk ...Nasse va ju med på den :) Så nu hoppas jag att man får flyta runt i poolen snart! :)
Då ska Annki och jag göra den "fisande köttbullen". Den gick ju inte att göra i min fjuttiga pool här hemma inte!
----------------------------------------------------
Igår så gjorde pappis nåt som kallas pizza...en annan får ju bara lukta på den.
Och den luktade super!
Men han lånade en sak av mig! Min vällingflaska :0
Konstigt va! Men han tyckte den va perfekt storlek när han skulle kavla ut degen:)

Idag är det söndag och den började tidigt. Jag va faktiskt vaken när päronen kom ner före 8. Så det blev en duschning och lite pyssel på skötbordet! Sen så va det ju käk vid 10 och jag somnade som en stock då. :) Och vi som fick besök av mina vänner Felicia o Hugo. Jag va så trevlig hela tiden...jag SOV! Vaknade vid 18 :0 Så kan mina dagar se ut helt enkelt!
Jag kanske är på väg o bli förkyld? Har varit en del snytning på mig...Hoppas jag slipper!
Nu ligger jag i min vagn och diggar till Mora Träsk. Päronen diggar lika mkt de me :)
/Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag. Att få sova det du vill/behöver och ligga och lukta på alla de olika dofter som finns.Visst luktar det gott även i det sköna höstvädret. Jag förstår att ni diggar till Mora Träsk, de är bra.
    Ha det bra och njut av allt det sköna omkring dig. Kram från Kerstin Gimbergsson på Grönnäs

    SvaraRadera
  2. Vilken hejare till pizza bagare du har till pappa =)
    Och vilka coola hissar /dissar & tipsar grejor du har , det måste du ju skriva om i ett inlägg , så alla scrollar ner & tittar =)
    Ha en bra FörstaHöstDagen dag =)
    Puss & Kram

    SvaraRadera