tisdag 4 augusti 2009

TISDAGKVÄLL & SISTA ALLSÅNGEN...

Tjenixen Vänner!
Ligger nu och sover framför allsång på skansen. Pappis kollar han! Mammis är i tvättstugan och "poar" på! Imorgon ska jag i väg på lite grejor! :) Så det måste fixas med kläder och mat till mig!
Har annars haft en bra dag! Vaknade kl 04. Låg i min säng och chillade lite...min "assis" satte på CD-skiva...Alla vi barn i Bullerbyn, så vi lyssnade på den vid 7 tiden i morse!
Jag var vaken ända till kl. 10 när jag fick mitt andra mål för dagen :0 ! 6 timmar vaken i streck, det är rekord nu! Efter maten så rullade jag på prommis med min "assis". Och på em har mammis och jag varit till mormor o morfar. Fast nu på em har jag i stort sett sovit hela tiden. Vaknat till ibland när nån irriterande "ful fluga" varit på min snygga kropp och trippat runt! Mammis har gjort allt hon kan för att hålla mig flug fri! :)
Ha en fortsatt bra kväll så höres vi imorgon / Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar