fredag 7 augusti 2009

DET TAR PÅ!...

Att fara runt och flacka. Men idag får jag vara hemma och göra vad jag vill....och det vill säga sova! :) Inatt har jag sovit bra, men syresättningen har dippat mkt. Så jag har fått ganska mkt syrgas. Jag ligger och sussar än :o. Varför går syresättningen ner då? Undrar om det är för att jag har varit på vift i 2 dagar och inte fått mina inhalationer som jag ska...eller är man förkyld...eller har det med min sjukdom krabbes att göra! Vem vet! Men det är bara å pyssla om mig så gott det går. Har haft bra syresättning sen 10 efter jag fick min sondvälling. Har nyss fått inhalation - det är med Ventoline+Koksalt. Och snart är det vällingdax igen!

Det verkar vara super varmt ute idag oxå...det är nog skönast att vara inne faktiskt!
Puss på er / Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar