lördag 29 augusti 2009

LÖRDAG....

Jag börjar lära mig nu när det är lördag...då lyssnar ju alltid mammis och jag på Ring så spelar vi på radion. Fast jag sov mig igenom programmet faktiskt:) Det är så konstiga frågor som jag inte fattar! Har haft en bra natt men fått lite syrgas. Har dippat en del nu på morgonen så jag ligger i min säng nu och får syrgas igen. Skönt! Syresättningen blir så mkt bättre på en gång. Tur man har det hemma! Men det är inte bra att få för mkt heller...för då vänjer man kroppen så att man kanske inte klarar sig utan syrgas. Och det vill vi ju inte.

Åka bil är skit!
Igår morse..vid 8, tidigt!(för mig iaf) Så for jag och mina päron upp till Umeå och träffade 2 företag. 10 kom vi dit. Och jag fick mat direkt då. Päronen hade glömt min matpump, så mammis fick ge mig för hand :) Klantizar! Men de surrade och surrade så man blev alldeles vimsig! Men det kom fram en lösning iaf. Vi börjar så! Det är ju som sagt så jobbigt för mig att sitta nu. Det går bara inte! Men i bilen så måste jag sitta upprätt och dessutom fastspänd! Hur korkat som helst när det gäller prinsessor :) Vi skulle få ligga hur skönt som helst och bara bli ompysslad. Under vägen så fick mammis suga mig väldigt mkt...det blev väl en så där 3-4 dl saliv/slem :0. När jag ligger ner på sidan så sköter jag det ganska bra själv. Då rinner det ut bara!

Va ska man göra idag då? Gå ut på prommis med päronen kanske, Det är lite sol här nu :)
Mammis ska fixa och städa med lite saker så jag ska nog myspysa med pappis oxå.

Ha en bra lördag mina vänner, var ni än är! / Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar