söndag 16 augusti 2009

LITE BILDER FRÅN GÅRDAGEN...

Tog mig en liten sovmorgon... :)

Ny duschad & fräsch!





När man va torkad i ALLA veck så va det på med kroppspuder! Jag har en tendens till att lukta så surt i små veckena :) Men nu doftar man hallon och är kammad i håret!









Hopp ner i vagen och ut på lång prommis med Pappis!
Vi lyssnade på kossor, hästar o pippifåglar längs vägen vi rullade fram.
Men sen somnade jag så skönt i härliga gunget!


På kvällskvisten så kom fasterá o Zebben till oss. Mammis hade bakat en vinbärskaka och det blev sommarkrysset och fika.
Men sen så gick de ut och grillade på våran gård. Jag var kvar inne med min assis och hade det mysigt!
Idag är det kalas igen! Min gammel mormor fyller år. Har fixat en present som jag ska ge henne :)
Ha det så bra ni kan i det tråkiga vädret...för här regnar det som bara den idag!
/ Puss Amelia









2 kommentarer:

  1. Gonatt Tullan o sov Gott....vår kärlek till Dig brinner lika starkt i våra hjärtan som elden på fotot....Puss på dig

    SvaraRadera
  2. Hej Våran ÄLSKADE PRINSESSA AMELIA....

    Hur har Du det idag? När mormor var ute å hängde tvätt, såg jag att Du var ute på prommis med Din ass. Då blev jag så glad att Du fick vara ute i det fina vädret o höra fåglarna kvittra o få frisk luft.
    Då fick Mammis greja på hemma själv, men synd för då fick hon ju ingen hjälp av Dej.
    Igår hade vi kalas för Gammelmormor som fyllde år, å det bästa med det var att Du,
    Mammis o Pappis oxå kom hit på middag.
    Å vilken fin present Gammelmormor fick av Dej med fam., mormor blev riktigt avis.
    Morfar har varit o plocka lite hallon, undrar vem som får rensa dom?
    Ha nu en skön kväll med Mammis o Pappis.
    Vi ÄLSKAR DEJ SÅ MYCKET.

    Puss Puss /mormor o morfar

    SvaraRadera