onsdag 19 augusti 2009

SOLIG DAG...

Idag har vi det soligt, men jag har inte kommit mig ut än. Har fått mitt em mål, så mammis och jag ska väl ta oss ut...kolla posten m.m..
Haft besök både igår o idag :)
Igår på dan så kom snälla vänner till oss och hade med sig hembakat bröd och hemsylten! Så snällt!
Och på kvällen så kom Farmor o Farfar till oss o fikade. Pappis hade bakat en vinbärspaj. Jag fick bara ligga och känna lukten...och de luktade gott! Jag fick kläder av dem :) Lila byxor och tröja/tunika. Snyggt nu i höst här!
Och idag så har jag haft besök ifrån Habben. Min specialpedagog ! Jag sov större delen när hon va här, men sen så va jag ganska klarvaken. Pigg på ögonen, så vi hann snacka lite med varann!

Nu går vi ut så, så hörs vi sen mina vänner! / Puss Amelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar