fredag 14 augusti 2009

LIGGER OCH...

Väntar på att få lite käk kl.18. Hoppas allt är bra med er mina vänner! Jag har tagit det lugnt idag...Min morgon började med duschning! Har haft en assis hos mig idag. Sen så va det käk och lite bajsning...därefter ut på en prommis. Hu, nu känns det som höst ute. Inte alls nå varmt. Och nu när pappis äntligen är ledig! Men vi får hoppas på bättre väder.
Sen så har jag fått lite gympa och lyssnat på några nya cd-skivor jag fått av mormor o morfar. Jag fyller ju månad imorgon :)

Ha en trevlig fredagskväll! / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej lill snygging!
    Det är tur att du har din blogg så jag kan gå in och läsa hur du har det och vad du gör. Jag är ju lite nyfiken. Det är ju så länge sen vi träffades men snart är det bara en vecka kvar. Bra eller hur... då är friden slut. Då ska jag komma och busa med dig så du inte får sova. Ha Ha.. Nä så stygg ska jag inte vara. Jag ska vara snäll. Kram från natt ugglan (Helena)

    SvaraRadera
  2. Grattis Grattis Grattis vår underbara Prinsessa.
    Huj va tiden går fort...Du är ju stora tjejen vetja.
    Hoppas att Din Dag blir en jättebra Dag med massor av mys med mammis o pappis som äntligen får va ledig o bara få va med er.
    Farmor jobbar idag så tyvärr så kan vi inte träffas i helgen = ( men vi får ta igen det sen = )
    Solen lyser så fint för Dig Amelia idag och Du får säga åt din mamma o papppa att packa en fikakorg o ta med Dig o sen gå ner o sätta er vid vattnet o bara ha det gott = )
    Farfar skickar EN STOOOR KRAM till Lilltullan hans och vovvarna dom vovvar som vanligt ett Grattis dom oxå ; ) pappis gillar då dom gör det *fniss*
    Nu ska farmor gå ut i solen o bara vara innan jobbet, men tills vi ses så skall Du ha det så jättebra Lilltullan....hälsa till mammis o pappis.
    Puss på Dig !

    SvaraRadera