lördag 8 augusti 2009

NU ÄR JAG PUTT!...


När man för en gång skull kommer sig ner till stan en lördagkväll, så blir det inte som man tänkt sig! Vi tänkte lyssna på Tomas Ledin som har en spelning här i vår stad. Vi sitter och väntar & väntar & väntar....jag somnar! Ingen Tomas! Och vi va tvungen att fara hem för min assistent kommer hem till mig 22. På hemsidan av vår ortstidning så står det att flyget TL skulle åkt med blev inställt! Snopet! Men det är ju inte hans fel! Så vi hann inte få höra en ton av honom...så nu är jag putt! Ligger i min säng nu och sussar gott!
Natti mina vänner / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Åhh, va tråkit...typiskt när man väl kommer sig iväg...men tyvärr inte så mycket att göra nåt åt...
    Nu tycker jag att det dax att vi träffas igen Amelia. Du får ta och prata med mamma o pappa och säga att det blir middag hos oss en lämplig dag!
    Ha det så bra o hälsa mamma o pappa!
    Kram Martina

    SvaraRadera