onsdag 26 augusti 2009

ALLT ÄR BRA...

...med mig! Nu va det några dagar sen jag skrev här! Tiden har liksom bara sprungit iväg! Hoppas ni mår bra alla mina vänner? Hösten är på intågande. Fast än kan jag gå ut på mina promenixar. Men vips så har vi snöstormar som viner utanför fönstret. Hugaligen!

Vi har pysslat med lite av varje...I helgen så va det ju födelsedagskalas. Och jag va till Farmor o Farfar...där luktade då hur konstigt som helst! Mammis o farmor käkade nämligen surströmming. Oj va mammis höll på och sa....mmmm, va gott! Kan det där va så himla gott, som luktar så illa? Jag, pappis o farfar höll oss till annat vi! :)

Sen så har vi haft hembesök från habben. Det är mkt runt mina hjälpmedel nu! Hur man ska få till det! Bilstolen är väldigt på gränsen nu till att jag ska kunna åka. Men på fredag ska vi ha möte på annan ort hur vi ska lösa det hela!
Det är mycke nu helt enkelt! Mammis o pappis är så trötta!

Ha det / Puss Amelia

6 kommentarer:

  1. Härligt att läsa att du mår bra! Skickar massor med styrkekramar för att ni kämpar så bra!
    /Sara, tittar in på din blogg ibland

    SvaraRadera
  2. Hej! Skönt att höra att du mår hyfsat! Ja oj vad ni har mycket på gång. Fixar och donar, nya prövningar varje dag. Hoppas att det fixar sig fint med "hjälpmedelsgrejerna". Här är det snart natti natti. Önskar dig och päronen en skön natt! Kramar till er alla tre från oss tre! /Kicki

    SvaraRadera
  3. Hälsa mammis & pappis dina , att dom är bästa föräldrarna i världen , som jobbar & stökar & fixar till deras lilla prinsessa.
    Hälsa & säg att dom vet vars det finns en hjälpande hand , om det finns ngt vi kan hjälpa till med.
    Puss & Kram

    SvaraRadera
  4. Hej sessan min vän!
    Tack för det fina kortet. Du är ju urläcker. Mamma är det som hjälper mg att skriva här och hon har varit bortrest i många dagar, så därför tog det så lång tid för mig att komma tillbaka ut i cyberspace. Vet du hon har varit med min syrra i ett annat land nåt med Urk eller så kommer inte riktigt ihåg, men där köpte dom en helfestlig grej till mig. Shrek som spelar superhögt och blåser såpbubblor - hur kul som helst. Annars har jag börjat skolan igen...det är alltid kul idag har vi bakat maränger. Det är busigt och kladdigt, det enda dumma är att jag inte får smaka. Men jag hoppas att allt är okej med dig och att ingen lagt en ärta i sängen alltid besvärligt för vår sort. Kramar från Alma

    SvaraRadera
  5. Hej lilla prinsessan.
    Skönt att höra att allt är bra med dig. Du har aldrig träffat mig men jag följer dig troget varje dag här i ditt lilla hus. Jag är en ungdomsvän till din mamma, som har flyttat från stan, och vi hade mycket fuffens :-) tillsammans när vi var unga. Jag hoppas vi kan och får till det att träffas någon gång. Hälsa dina Päron att dom är helt fantastiska som pysslar om sin lilla prinsessa så BÄST. Många kramar Marie

    SvaraRadera
  6. Jag var ute och sålde hemkokta karameller
    och krimskrams i ca 5 år på marknader innan vi började med kossorna. Det var en rolig tid
    Susanne och Jhonny var ibland med och min mamma.Så dessa ringar är från den tiden 1990-95, .Jag tog fram dem nu och jag hoppas att någon passa . Isåfall gläder det mig.
    Som du och din mamma ser så har jag börjat med en ny blogg, som tar upp mitt intresse för gamla kort och tider som var för 100 år sedan.Har ibland funderat på att göra en bok, men vi får väl se. Kanske en vaker dag
    hälsningar...................monica.

    SvaraRadera