måndag 17 augusti 2009

OROLIG MAGE...

Hej Svejs! Mina vänner!
Idag har vi haft ett kanonväder här! Jag har varit men min assis ute på prommis. Sen så har jag fått legat ute i vagnen och fått mat i det härliga vädret! Sen tog mammis över mig och vi fortsatte att vara ute i SOLEN!
Men nu på em så har jag haft det lite kämpigt i min lilla magge! Jag satte min kära assis i jobb precis innan hon for hem. Sen så dröjde d bara nån timma så fick mammis in med mig och byta. Och sen så hände det nu ikväll igen :) Mmm...kan det vara tänderna som spökar att jag får så taskig kista eller är de nåt annat mån tro?
Nu ligger jag i min säng och sussar så gott iaf.
Natti natti! / Puss Amelia

3 kommentarer:

  1. Hej ÄLSKLINGSGUMMAN.....

    Men LILLA STUMPAN hoppas det gått över med
    bajseriet o att Du fått en lungn o skön natt. Det är ju så jobbigt när det inte är bra i lilla magen. Har inte talat med Mammis än idag, men hoppas det är bra nu.
    Idag på morron är det ju fint väder, så ta med Dej Din ass. ut på en prommis.
    Nasse o "Lillebror" följer väl oxå med så klart. Ha en jätteskön dag med alla de Dina.

    PUSS PUSS/mormor o morfar

    SvaraRadera
  2. Hej igen våran LILLA PRINSESSA.....

    Måste titta in till Dej igen o Tacka för det fina kortet vi fick av Dej idag, världens sötaste prinsessa.
    Mormor o morfar har varit borta idag å ätit surströmming /gott/. När vi kom hem å hämta posten, så låg där ett rosa brev från Dej AMELIA. Du må tro vi blev lyckliga.
    Ha en skön kväll. Hälsa Mammis o Pappis.

    PUSS PUSS /mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Älskade Amelia, nu är farmor o farfar hemmavid igen.
    Vill titta in till Dig och säga Gonatt Lilltullan våran.
    Det var sååå roligt att få träffa dig o mammis o pappis.
    Sen måste jag säga att din pappa är en storhejare på o baka = ) Mums fillibabba va gott det var!!!!
    Hoppas att Du får en lugn o skön natt nu för snart kommer John Blund och tar Dig i handen.
    Tack Amelia för det fina kortet som famor o farfar fick på posten i dag...gissa om vi blev glada ; )
    Farmor har skickat efter en sååå fin ram att sätta in vår lilla prinsessa i....det är en krona med gnistrande stenar och pärlor på ramen helt passande en Prinsessa som Du Amelia, vänta så ska Du få se = )
    Sov Gott nu vännen med Nasse o fisgrisen o "lillebror" tätt intill.
    Puss på Dig....

    SvaraRadera