söndag 9 augusti 2009

GOD MORGON...

http://www.expressen.se/noje/1.1665407/holl-pa-att-missa-konsert-da-chartrade-ledin-privatplan

Jag har haft en bra natt, men fick lite syrgas en sväng. Nu är jag vaken och ska få lite inhalation och därefter blir det lite morgontvätt. Sen beger mamma och jag oss ut i SOLEN...på en liten promenad. Jag ska få mitt andra mål då oxå. Kung å få åka vagn och få mat samtidigt!
Sen är det skugga som gäller för mig....sååå skönt!
Ha en skön solig söndag mina vänner! / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej AMELIA mormor o morfars LILLA ÄLSKLING...

    Måste gå in o hälsa på Dej en liten stund.
    Saknar så att Du o Mammis inte kom hit i dag å hälsa på, men morfar har varit på läkarkontroll idag, så vi har nästan nyss kommit hem. Det har ju varit så mysigt när Du o Mammis har kommit hit efter att Ni har varit på en liten prommis och vi har suttit här ute i det fina vädret, och Du AMELIA har legat i skuggan under parasollen.
    Så tråkigt att Ni inte fick höra Tomas Ledin
    då Du äntligen fått Mammis o Din assist. med Dej. Det går väl flera tåg.
    Hoppas att Du haft en skön natt.
    Längtar varje minut efter Er.
    Hälsa Mammis o Pappis.

    PUSS PUSS O STORA KRAMEN / mormor o morfar

    SvaraRadera