torsdag 6 augusti 2009

NU BÖRJAS DET IGEN...

Onsdag började med ett besök till min Pal. Dr. Marie. Nu börjas det med läkarbesök och allt vad det innebär...hösten närmar sig! Vart tog sommaren vägen?
Det surrades som vanligt om ditten å datten! Jag ska få vaccin mot svininfluensa! Så snart blir det ett stick! Hoppas de får fram vaccinet snart!
Sen så var mammis och pappis och handlade "lite" på apoteket till mig:) Det brukar bli en del där...idag 2 kassar!

På em så for vi och hälsade på några vänner. Det har kommit en ny familjemedlem där. Gullplutt! 2 veckor endast! Hugo är hans namn.






Han gjorde lite grimastävling mot sig själv...


Vilken tycker ni är bäst??? :)




Stolt Storasyster...Felicia

Lille man...stackar´n har gips på sin pytte fot!
Men det kommer att bli bra!

Jag låg och sov jag i min vagn så gott tills det började komma regndroppar.
Då va det bara å gå in!
Det blev middag där och sen åkte vi hem i "spruttebangbilen"...
--------------------------------------------------
OBS! Varning....
Ska nu meddela min viktökning i sommar!
Vägde & mätte mig på Barnmott.
Vikt: 15,7 kg
Längd: 83 cm
Och inte har man fått mumsat på nå gott!
Och det ryktas att jag ska få nåt low energy nu i höst!
Jag som är så nöjd med min snygga kropp! :)
---------------------------------------------------
Puss på er mina vänner / Amelia








1 kommentar:

  1. HEJ VÅRAN ÄLSKLINGSGUMMA....

    Du har ju blivit stora tjejen nu. Å va Du har vuxit. Mormor vet ju vilken gossig kropp Du har, med Dina gossiga små ben, armar å gossiga kinder.
    Va bra att Du får ta vaccin mot svininfluensa. Du är ju så duktig när det gäller stick.
    Hoppas att Du får vara ute idag, i det nästan för varma vädret. Idag har vi haft över 38gr i solen o 28gr inne, för varmt tycker mormor. Morfar är ute å klipper gräs.
    Nu ska vi ta en kopp kaffe o gå ut.
    Ha en bra dag ÄLSKLINGSGUMMAN.
    Hälsa Mammis o Pappis

    PUSS PUSS O STORA KRAMEN/ mormor o morfar

    SvaraRadera