onsdag 12 augusti 2009

FF...

Japp, då har man haft föräldrafritt idag på fm...hmmm härligt! Ganska skönt, att bara få va mina assisar ibland:) Jag fick mig en svalkande morgondusch och fix på skötbordet! Sen så for de ut med mig på en prommis. Nu så är mammis hemma igen och jag har fått mig lite käk! Pappis jobbar och kommer hem sen ikväll. Då blir de nog myspys!

Med nästäppan är det bättre idag. Låter inte som en liten gris längre :)

Se om vi kanske ska rulla oss ut och hämta posten nu, mammis & jag!
Puss på er / Amelia

1 kommentar:

  1. HEJ PÅ DIG ÄLSKADE GO GUMMAN.....

    Nu var det tag igen sen farmor satte sig ner o skrev till Dig vännen....
    Farmor har arb i 3 dar nu o farfar han jobbar på han me, men som Du vet så tittar vi ju in till Dig varje morrron o kväll.
    Va mysigt att få ha det FF ; ) stora damen som Du är... då ska Du ju passa på o få bestämma hur Du vill ha det *fniss*
    Farmor blir helt överlycklig av att läsa att Du är bättre idag...jag blev så orolig precis som mormor din, men det är ju så mormödrar o farmödrar är ; )
    Nu är det ju "utogåväder" så Du får tala om för mammis o pappis o dina ass att de skall passa på o va ute med Dig gumman....farmor ska bruna näsan i morrn oxå på sin lediga dag =)
    Hörru va coolt det lät på filmsnutten...det är ju bara det att det är bara farmor som har fattat det där....Du snackar ju hemlisar me Nasse, alltså det är ju Nasse språket som bara Ni kan =)
    Ja Du lillvännen nu ska farmor sluta skriva Din älskade pappis kommer förbi en liten kortis innan han far hem o pussar på Dig, ha det så Gott nu o lär inte ut Nasse språket, lär tro att mammis är nyfiken på det *hehe* sen så skickar farfar kramizari mängder.
    Puss på Dig....

    SvaraRadera