fredag 21 augusti 2009

FREDAG & HELG...

Fredag igen och helg! Skönt!
Ligger i min säng och har precis fått mitt sondvälling mål klart! Vaknade 10.10. Har haft en bra natt. Nu sen jag vaknade så har jag jättebra syresättning...mammis o pappis sitter och hejar på mig :) Har legat på 100 några gånger och det är max. Är jag över 80 så är det bra annars. Jag är så pigg och klar i blicken oxå. Synd att man måste ta det lite lugnt efter måltid. Annars hade mammis tagit mig till duschen nu. Men det är risk att jag får upp min mat och det är ju onödigt!
Idag ska jag skicka iväg mammis in till storstan! Hon ska få fixa några saker till mig, för jag är nämligen bjuden på kalas i helgen igen:) Älskar kalas! Kul att få klä upp sig lite fint och man får ge bort present. Annars är det ju för det mesta bara jag som får, men det är kul att ge tillbaka oxå! Det är en kille såklart, som bjudit in mig! :)

Mammis är glömsk!...Ann min assis- Jag har sagt till för längesen att mammis ska skriva här att Bodyn passade perfekt! Så snygg! Tack! Hoppas du mår bra och jag väntar med spänning att bebben kommer ut snart:) Nyfiken!

Ha en bra dag mina vänner / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej på dig gumman!
    Hoppas allt är bra med dig, skönt att bodun passade. Ingen bebis ännu, sju dagar över tiden. Hoppas att bebis kommer snart så jag kan skicka in en bild i tidningen. Roligt att du har en blogg så att man kan kolla hur det är med dig. Mys nu i höstvädret. Kramis!

    SvaraRadera
  2. Hoppas allt är bra.
    Puss & Kram

    SvaraRadera