måndag 3 augusti 2009

TRO VEM DU ÄR?...

I helgen va jag ut på havet med min blivande kusin :) Tro vad det är för filur där inne? Spännande för det börjar närma sig nu att "den" ska titta ut!

Här i magen fick "den" skumpa runt!
Tur det är en mysig och skyddad värld där inne!







Tuff Bruden!










Det grillades...




Men jag fick min sondvällning som vanligt! ...
Vi fick en sååååå härlig kväll. Hittade ett ställe som vi inte besökt tidigare och det blev snabbt en favorit :) Även för mig! Det var nämligen en så perfekt brygga så jag fick komma iland oxå :) Annars brukar det vara lite krånligt! Vi va dessutom ensamma där!
Låg på bryggan i solen och jäste och sovde såklart!
Jag sover mkt nu för tiden! Undrar om det är en del av min sjukdom? Eller nåt annat!...




Hit kommer vi fara många gånger! Nu får vi hoppas på att Augusti blir en kanon månad med mkt SOL!




Här är favvostället vårat nu!
Ha det så bra! / Puss Amelia










1 kommentar: