tisdag 30 juni 2009

"HÄRMAPAT"...

Äntligen har morsan fattat! Jag har tjatat och tjatat på att få röda tånaglar, som min fina prinsessvän Ida grodan! Såg på hennes sida att hon hade så fina tår med färg på. Och nu har jag det oxå :)
Men jag gjorde det lite svårt för mammis, hihi! Viftade på min lilla tå precis när hon skulle måla!



Idag så har jag haft min assistent M. hos mig. Vi var ute och jag låg i min vagn under ett träd som skugga. Skönt med lite vindar i värmen! Sen så va det mat dax och då fick jag ligga inne på min prinsesspuff. Och har såklart fått extra vatten!
/puss Amelia

4 kommentarer:

  1. Hej stumpan! Ser att du har det lika bra som jag i värmen. Men jag är lite avundsjuk på dig som får vara ute och åka båt, du har tur du. Stora kramar från din semestrande natt uggla

    SvaraRadera
  2. Hahaha.... vi har samma förebild...min mamma har åsså härmat Ida o snyggat till mina tår....det tog 2(!) dar för brorsan o farsan att se nagellacket!
    Ha det bra i sommarvärmen
    Kramisar från Noelia

    SvaraRadera
  3. Sötnosen! Hahaha...äntligen har din mammut hajjat läget! Va fint de blev å va skönt att du ser ut å må bra!!! Visst är somaren härlig när man får må gott å solen skiner...fast idag hänger tunga måln över Tümba...hihihi....
    Kram till dig, Din IdaKompis!

    SvaraRadera
  4. Nämen...sicken snygg tjej...Kul å va idol till två pumor som dig å Noelia! *mallig*
    Här hänger tunga måln idag å vi har städat skåp å lådor å rensat kläder...=( Jamen hur trist kan en dag bli!?)
    Vilken vacker Ek du skaffat dig..hihi...ser så svalt å skönt ut å jag är så glad över att du mår så bra!
    Kram din Idakompis!

    SvaraRadera