måndag 15 juni 2009

EN SUSSARDAG...

Go´kväll mina vänner! Idag har det varit en riktig sovardag för mig!( och för mammis oxå). Har haft två assistenter hos mig. En ny tant på inskolning. Men jag va ju så trevlig och sov mesta delen när de va här.
Men va gör väl det för det har varit ett riktigt tråkigt väder! Blåst & regnat!




De här fina sakerna har jag fått idag.
Från shoppingen i fredags...
Tack!


Ikväll kom mormor med denna fina tavla oxå. Nasse är ju med :)
Den ska få hänga på mitt nya rum, när det nu blir klart!

Puss på er! / Amelia

2 kommentarer:

  1. Men hörrö Amelia , vilka fina kläder & accesoarer och tavla du fått =)
    Inga dåliga grejer ;)
    Jag & syrran är uppe hos mormor & morfar.
    Jag ska klappa kossorna från dig.
    Puss & Kram från Gugge.
    Syrran & mammsen hälsar oxå.

    SvaraRadera
  2. Och glömde ju säga grattis ju =)

    / Gugge

    SvaraRadera