måndag 6 juli 2009

NY VECKA...

Nu va det ett tag sen jag skrev här...men det har varit en del så tiden har inte funnits!
Jag mår iaf relativt bra. All saliv som jag haft har avtagit en del, så jag kan sitta uppe i mitt vrålåk nu.

Vad har jag haft för mig då?...
Tagit det lugnt i värmen och varit mest ute under min ek. Skönt att värmen försvunnit nu så man kan ha kläder på sig.
Har även haft mysdag med pappis!Varit på kalas!...m.m...

Sen så har vi det ledsamt här. Min gammelmorfar är jätte, jätte dålig. Vi har inte setts, pga att jag varit sjuk och han varit sjuk. Men jag vet att det finns en dag vi kommer att träffas och får äta "pannkis" tillsammans för det gjorde han med min mamma.

Här ligger jag under min ek och har det gott!
Puss Amelia

1 kommentar:

  1. GOKVÄLL ÄLSKADE LILLGUMMAN.....

    Mormor har nyss kommit hem, gammelmormor o jag har varit hos gammelmorfar som inte mår så bra, vi är så ledsna. Måste titta in till Dig i Ditt lilla hus, så vi blir glada. När mormor hälsade på Dig idag blev jag så lycklig av att träffa Dig, å att Du satt i Ditt Vrålåk, å inte behövde ligga på grund av saliven.
    Nu är mormor så trött, att jag ska krypa ner i "lusasken" som Du AMELIA brukar göra.
    Mormor o morfar ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET.
    GOD NATT O SOV SÅ GOTT.
    PUSS PUSS O STORA KRAMEN från mormor o morfar

    SvaraRadera