måndag 1 juni 2009

WOW...! IDAG KOM DET...

Jag fick ett paket som låg i postlådan idag...:) Jippi!
Kolla in vilka coola rosa tofflor jag fick!
Och med Nasse figur på såklart!


Det kom ända från Stockholm...min Farbror Andreas och hans tjej Carolin som skickade dem bor där! Oj, va snälla ni är! Rosa som är min favorit färg!
Nu sitter jag bara och mallar mig...






...men det finns nån annan som mallar sig mera än jag! Svårt att gissa??
Jo, det är ju min Nasse såklart! Han sitter på tronen mellan min fötter han! Det är liksom hans plats!
Tackar sååå mkt Ante och Carolin! Kul att vi ses snart oxå! Puss puss / Amelia

4 kommentarer:

  1. Men hörrö´Amelia , vilka fina dojor!!
    Och så klart att det va nasse på dom , kul med paket i postlådan =)
    Ses snart!
    Puss & Kram
    Tilda & Gugge m´mamma & pappa.

    SvaraRadera
  2. Men halleduttanes va Gulligt....
    Tänk va Nasse känner sig stolt nu =)
    Farmor hade inte en aning om att han va i skobranschen *fniss* men där ser man...
    Ja du lillgumman Du skall ha det allra bästa o sådana här skor var då något alldeles extra, men så kommer dom från Stockholm oxå ;)
    Gonatt o sov gott nu med Nasse, Fisgrisen o Nasse skorna tätt intill...Puss Farmor/Farfar

    SvaraRadera
  3. Hej LILLGUMMAN.....

    Men vilka fina foppaskor Du fått, å rosa naturligtvis, med Nasse på. Farbror Andreas o Carolin vet verkligen vad Du gillar.
    Undrar om Fisgrisen blir avundsjuk?
    Har Du sovit med skorna på inatt mån tro?

    Hoppas att Du fått sova gott inatt med Nasse, eller har sovit med Nasseskorna *fniss*.
    Ha en skön dag med Mammis. Vi ses snart igen.

    PUSSAR O KRAMAR TILL DIG AMELIA.

    /Mormor o Morfar/

    SvaraRadera
  4. Ämen...alltså...vilka fiiiiina dojjor du fått =) Lite avis e jag allt! Å du, du ser ut å ha det så gott!!! Skulle åxå vilja bada i stor pool men det funkar inge bra för oss härnere i stora staden!
    Kram fr Ida

    SvaraRadera