tisdag 23 juni 2009

SALIV, SALIV & SALIV...

...har jag i mängder nu! Var kommer allt ifrån? Jag kan inte sitta upp nå länge, det blir så jobbigt för mig. Bättre att ligga på sidan, så då rinner det ur munnen! Undrar om det är gaddarna som är på G? Det tar en väldans tid för dem att sticka fram! Annars är väl läget rätt ok!
Idag så har mammis varit och jobbat på sitt jobb en sväng. Det va ju ett bra tag sen. Och jag har fått varit med mina "tanter" jag :) De tog mig ut på en riktig långprommis till grannbyn. Jag tyckte det va hyvens! Låg och lyssnade på pippifåglarna.




Sen så börjar det hända lite på projektet! Min fondtapet kom upp på väggen idag :) Skulle haft en tapet med Nasse på, men den va slut och skulle ta så länge innan den kom!


Snart blir det inflyttningsfest! :)
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej farmor o farfars gojänta......
    Men oj så fint du kommer att få på rummet, farmor har fått se tapeten "in live" så jag vet att den är jättefin.
    Va mysigt Du har haft det idag Amelia, varit på en långprommis när mammis har jobbat ihop lite stålar så hon kan köpa en massa fingrejer till Dig lillstumpan ;)
    Ja DU lilltullan farmor o farfar längtar sååå att få komma på inflyttningsfesten, en fest värdig en prinsessa som Du Amelia :)
    Som jag berättade för Dig vännen så har ju farmor semester o gör ingenting *fniss* men har skickat efter foton som farmor ska göra tavlor av så nu tittar jag i postlådan varje dag om dom har kommit....sen skall dom upp på väggen det kommmer att bli så bra ( alla kan väl förstå vem som är på korten ) ;)
    Farfar har semester till veckan så då kan vi ju träffas allihopen många många ggr.
    Nej nu skall famor gå o koka en kopp kaffe till farfar o sig själv, ha det så gott nu o farmor är helt säker på att tänderna är på gång, pappis va likadan när han fick sina dyblöt under hakan så det så ;)
    Många varma kramar av kärlek o Puss på Dig....

    SvaraRadera