onsdag 3 juni 2009

BADDAG & BUSVÄDER...

VÄLKOMMEN att följa mig i badet...

Här "sparkar" jag lite boll...

Plask, plask, plask med små händerna...


Familjen har myspysigt i badet...





Kramiz med "skäggiga" pappis :)


Mitt full ständiga namn är Amelia Linneá Maria "Flytkorken"




Små tårna tittar upp....





Pappis och jag i jetstrålen...






Och ikväll vid 17 så kom det ett riktigt busväder på besök...
Haglade som bara den! Man kan inte tro att det är juni.
Idag har det varit soligt, molnigt, varmt, kallt, blåsigt, åska, spöregn, hagel...
Ett riktigt aprilväder egentligen!











/PUSS PUSS Amelia






4 kommentarer:

  1. Vilka mysiga bilder på er i vattnet! Kram från Johanna

    SvaraRadera
  2. HEJ VÅR ÄLSKADE BADBRUD....

    Va Härligt att hela familjen fick vara tillsammans i vattnet igår, kicka boll o sprattla med småhänderna o småfossingarna, även kramas o mysa med Mammis o Pappis.
    Vilket busväder det var igår, tur att Du hann hem o in, innan det började. Nasse hann väl oxå in.
    Mormor var i stan, hos Mammis Mormor o Morfar, där haglade det inte, men lite regn.
    Idag är det kallt, som det vore höst, va skönt att Du får vara hemma å inne idag.
    Hörde av Mammis att Du haft lite feber inatt,
    hoppas att det gott över. Ha en bra dag.
    Vi ses snart.

    PUSS PUSS O JÄTTEKRAMAR från mormor o morfar

    SvaraRadera
  3. Alltid lika spännannde å roligt att få gå in på din egen sida å läsa om allt vad du berättar om dej själv och dina nära och kära. Kram från natt tanten på barn.

    SvaraRadera
  4. Guu va du är bra på att flyta. Jag har också badat i veckan å det var varmt o skönt! men jag är ingen badbrud som dig....än.
    Alltså dina dojjor med Nasse....man blir avis!!
    Kram från Noelia (o mamma)

    SvaraRadera