lördag 20 juni 2009

LIGGER OCH MYSER MED NASSE...

God förmiddag vänner! Hoppas att ni hade en trevlig och mysig midsommarafton med era nära och kära igår. Jag hade det bra och haft en bra natt. Har syresatt mig jättebra! Har fått en ny grej som mäter. Man klämmer fast den på örat. Förut sattes det på handen. Jag är ju som sagt lite rund om det är nån som missat det :) Och mätaren hade kanske svårt att få till rätt värde eftersom handen är lite tjock !
Jag fick förresten väga mig när jag va till mina läkare i tisdags..och det va:
Vikt: 14,5 kg
Längd: 80,5 cm



Idag har mamma och pappa en överraskning till mig och min trogna vän Nasse:)
Lägger nog ut en bild här senare på vad det är...
Jag och Nasse kommer att malla oss iaf :)
Nu ska jag snart få lite käk och mediciner.
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. God förmiddag på Dig LILLA GUMMAN....
    JÄTTETACK för den underbaraste o mest uppskattade midsommarbukett som även mormor o morfar fick av Dig igår midsommarafton när Du Amelia o Mammis var hit. Mormor har oxå satt den inom ram, så vi har den kvar förevigt.
    Va skönt att Du får ligga o mysa med Nasse, o käka innan Du stiger upp, o vuxit o blivit stora tjejen har Du oxå.
    Nu går mormor o morfar bara o längtar o väntar på att Du AMELIA, Mammis o Pappis kommer hit o äter på eftermiddagen.
    Ha det så bra tills dess, vi ses snart HJÄRTEVÄNNEN.
    /Kramar o Pussar från mormor o morfar

    SvaraRadera