söndag 14 juni 2009

SÖNDAG MORGON...

Hej Vänner...
Vilket trist väder det är idag! Regn! Ligger och sover i min lilla säng fortfarande.
Blir nog en lugn dag idag. Söndag är ju vilodag :) Får se när jag behagar att vakna :)

I fredags hade jag FF. Pappis jobba och mammis drog iväg på Ikea hela dan. Hon köpte en del saker till mig, som ska in i mitt nya rum. Längtar tills det är klart!
Jag hade 2 assistenter hos mig och vi hade det bra. Jag fick duscha bl.a...
Igår hade jag assistent oxå och vi satt ute på altanen i flera timmar. Skönt! Det var alldeles lagomt varmt och igen sol!

Ha en bra dag / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Hej hej! Gratulerar till dopet,vad roligt att höra att du fått göra det! Min mamma o pappa har tänkt döpa mej oxå ngn gång men dom har inte bestämt sej för när än. Jag har det bara fint här uppe i norr o har repat mej riktigt bra efter kräk sjukan ;) Igår var jag,mamma o pappa på fiskepremiär. Det var roligt att vara ute hela dagen o mamma fick en fisk!!:) Den åt vi hos morfars idag:)Hoppas allt är bra med dej o din familj,vi ska komma o hälsa på er framöver! Ha det bra o hälsa! Kramar Sammen med fam.

    SvaraRadera