onsdag 17 juni 2009

SOMMARLOV FRÅN BADET...

Go´kväll...
Imorse va det kissdax i påse. Det gick bra och stickan visade negativt. Men det är skickat på odling. Hoppas det inte är nått "skräp" i kisset!

Idag var det min sista baddag...men till hösten ska jag få bada igen :) Jippi!
Och jag som skulle få bada med en snygging idag har jag fått höra, men inte dök han upp int´. Tyvärr va Liam, som han heter sjuk:( Jag som tänkte spana in han...:)

Nu ligger jag i min säng och sussar.
Önskar er alla en god natt/ Amelia

1 kommentar:

  1. Gomorron älskade lillgumman.....
    När farmor lägger sig så tänker hon på Dig o när farmor vaknar så tänker hon på Dig....Du finns ALLTID i mina tankar o i mitt hjärta.
    Farfar ville att jag skulle skicka en kram till Dig så nu gör jag det, han fråga hur Du hade det igår då han kom från jobbet o jag sa att du hade varit iväg på Ditt älskade bad o då blev han glad.
    I dag är det en fin sommardag då man kikar ut, men burr va kallt det är :( hoppas att du iaf kan sitta ute på altanen o mysa me dina nya solbrillor ;)
    Nu har farmor fått SEMESTER så nu kan dina päron inte va säkra på att farmor kommer farandes som ett rykande pärfat =) men det är ju för att hälsa på DIG så klart *fniss*
    Ha en riktigt bra dag lilltullan min, o så får vi ses/höras snart igen, tills dess så skickar jag många varma kramar av kärlek till Dig o din mammis o pappis
    Puss på dig.......

    SvaraRadera