torsdag 25 juni 2009

KISSODLING...

...har jag fått svar på idag. Det var inge bakterier! Skönt!

Men nu ligger jag i min säng, nästan naken och sussar med feber! 38,5 grader. Har fått alvedon och hoppas att febern går ner. Det är nog svårt för "termostaten" i min hjärna att funka när det är sååååå varmt ute. Just nu har vi 35 grader mot solig vägg! Och tempen inne är 29 grader.
Pust! Men man ska inte klaga..eller jo, jag får klaga! Jag är ju en liten Prinsessa :)

Mamma och jag ska fixa och trixa med lite saker ikväll, inför imorgon. Mer säger jag inte va vi ska göra :) Skriver imorgon om det :)
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Gokväll LILLGUMMAN.......

    Va mormor blir lycklig att det inte var några bakterier i kissodlingen.
    Mormor o morfar blev så glad när Du AMELIA o Mammis kom hit å hälsa på idag, men det var ju så varmt, att det som gällde var att sitta i skuggan.
    Inte roligt att Du måste ha feber i denna värme. Hoppas att Du slipper den inatt.
    Mormor o morfar ÄLSKAR DIG SÅ MYCKE. DU finns i våra tankar natt o dag.
    Morfar hälsar speciellt till Dig.
    Ha nu en skön natt o sov så gott ÄLSKADE LILLHJÄRTA.
    PUSS & KRAM /mormor o morfar

    SvaraRadera