måndag 29 juni 2009

KORT TUR...

På söndag åkte vi ut på förmidda´n. Det va ganska lugnt på havet! Farmor och Farfar följde med! Vi åkte en kortare tur till en ö som heter Högholmen tror jag det va!
Där va det fika och grillning.

Jag ligger i båten å bara tar det lugnt! Sussar emellanåt!

Ulvöbåten på väg in till Köpmanholmen.
På Ulvön gör man surströmming. Mamma säger att det är smaskens men pappa håller inte riktigt med hon.

Det va lite svanbråk ute på böljan den blå!
Här flyr en svan från en annan arg svan!


Titta va jag fick av Farmor!
Nu har jag det fint i min lilla hörna av båten!

Pappa har köpt en ny flytväst till mig!
Den gamla va ju till 15kg. Och d är jag typ nu! :)
Den här är 15-30kg. Så nu kan jag öka på bäst jag vill!
Hoppas ni får en bra dag, så gott det går i denna värme. / Pussar Amelia





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar