måndag 1 juni 2009

ALLA MAMMOR´S DAG...

Ja, igår så var det morsdag! Det va en fullspäckad dag. Upp på morgonen och på med en klänning. Till lunch så for vi till mormor och morfar å käkade. Jag invigde mitt underrede som jag ska utomhus. Det är lite större hjul än det som är inne. Pappa styrde och jag tycker att han ska träna lite mera på det ;)
Jag och min mamma pussas :)
Här sitter jag i mitt vrålåk 2. På väg in till mormor och morfar. Solskydd är det på stolen oxå. Kanon, för att igår var det en väldigt solig dag och varmt! Solbrillorna åkte på!
Det är en härlig tid nu när allt blommar. Mamma var ut och knäppte lite bilder på trädgården.






Sen så for vi till farmor och farfar. Där fira vi både morsdag och att farfar fyllt år i veckan. Dom käkade kyckling och jag fick min sondvälling. Låg i deras utesoffa och somnade visst till! Hur skönt som helst!
Sova och få mat samtidigt!
Finns det nå bättre :)



Körsbärsträdet blommar!

PUSS på er / Amelia




1 kommentar:

  1. HEJ VÅR ÄLSKADE LILLA GOSEGUMMA....

    Va mormor blir avis när jag ser hur skönt å mysigt Du har det i utesoffan, det ska ju en PRINSESSA SOM DU ha det, men vad tror Du Nasse tycker, som får ligga under kudden å komma i skymundan?
    Lycko Mamma som får pussar av Dig, men det ska hon ju ha oxå, för det är ju Morsdag.
    Vilka fina bilder Mammis har tagit på blommorna ute i trädgården.
    Ha en bra dag.

    Puss Puss AMELIA...från Mormor o Morfar

    SvaraRadera