tisdag 16 juni 2009

VARIT TILL MINA "PAL:AR" IDAG...

Hej Hej...
Idag så har det varit sjukhusbesök. Träff med båda mina läkare.
Det surrades om både ditt & datt! Jag sov iaf jag! :)
Sen så var det vaccination oxå.
-Mot mässling, påssjuka & rödahund...
Gissa om man va en hårdning då? Brydde mig inte när Dr. Marie stack mig i armen.



Sen så har dagen bestått av att Sova! Päronen är lite orolig att
det är en infektion på gång! Imorgon så ska det sättas en kisspåse på mig.
Och skickas på en odling.
/ Puss Amelia

1 kommentar:

  1. GODMORGON VÅR ÄLSKADE AMELIA......

    Mormor var oxå på sjukhusbesök igår, som Du AMELIA, fast i Umeå som Du så många gånger har varit. Du är en riktig tuffing, som inte bryr Dej fast tanterna ger Dej en spruta. Så bra, då slipper Du få dessa sjukdomar. Du ska höra, när mormor var liten å fick rödahund, då trodde min kompis att jag hade fått en röd hund, som jag kunde ta med mig när jag gick bort. *fniss*
    Hoppas att Du sovit gott inatt å inte haft feber, så Du får bada idag, vår LILLA BADBRUD. Inga infektioner får det vara på gång, för nu ska Du vara pigg, så Du kan vara ute med Mammis o Pappis nu när det blir midsommar.
    Ha en bra baddag, hoppas att Du har busat å stänkt vatten på alla runt Dig.

    MÅNGA PUSSAR O KRAMAR TILL DIG AMELIA
    från mormor o morfar.

    SvaraRadera