torsdag 8 april 2010

VILKEN MORGON...

Jag kan säga som så, att pappis blev lite svettig! :) Jag har nämligen bajsat som bara den nu på morgonkvisten. Och löst är de med! Tre gånger tömde jag mig, pappis hann nästan inte ta undan :) De hamnade på skötbordet det mesta :) Och samtidigt skulle han fixa med medicin och käk. Då blev det en vissling på mammis, som kom och de delade upp jobbet :)
Nu har jag fått mitt fm käk, och ni kan ju gissa vad jag gjorde under måltiden...jo det sprakade som bara den och så bajsa jag lite till :0 Men det är skönt att få ur sig! Pappis undrade... hur mycket finns det i en sån liten kropp?..det ni! :)
Ha en bra dag! / Puss Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar8 april 2010 kl. 13:44

    Hej Svejs LILLGUMMAN våran....

    Ja vilken morgon ni verka ha haft....
    Skönt att Du bajsa ordentligt, och va bra att Du ser till att Mammis o Pappis inte slöar till, utan dom ska ha det lite svettigt:)"hihi".
    Hoppas att det är bra nu, så att Du får ha det lite lungt, o bara ligga o mysa.

    Jättekramar från mormor o morfar

    SvaraRadera