lördag 17 april 2010

APRILVÄDER...

Igår gick febern över. Jag fick duscha med min assis och det var härligt! Då brukar tempen gå ner av det. Ibland blir jag lite väl kall. Kan ligga på 34 grader då!
Sen på kvällen va jag med mammis...pappis va så trött efter sitt jobb pass, så han klev upp lagomt till Så ska det låta :o Så vi hann med lite mys!

Idag har jag inte haft någon temp. höjning. Varit med min assis I på fm och nu är mammis och jag hemma. Pappis har farit på ett möte.
Tro vad man ska hitta på? Är ju inte så fint väder...riktigt aprilväder! Igår snöade det här på em en sväng! Idag är det mest mulet... Så att gå ut känns inte så lockande!

Ha en bra kväll mina vänner! / Puss Amelia

2 kommentarer:

  1. Hej Amelia! Vad skönt att febern gett med sig. Verkar som vi har ungefär samma problem. Jag har också väldigt låg temperatur 33 o 34 men så ibland på mornarna så har den flugit ihöjden. Saliv har jag också mängder av..särskilt nu när jag både varit förkyld o fått en tand. Pratade med min doktor om åksjukeplåstren men han tyckte inte att det passade till lilla mig. Tyvärr kommer vi inte till Västerås...just den helgen var mina päron redan uppbokade på annat...det är förmodligen brorsan som skall iväg på nåt som vanligt:). Hade varit bra annars för de gamla att träffa andra föräldrar som de kan lära sig lite av åsså hade ju jag fått träffa lite sköna polare som verkligen vet hur det är att ha Krabbes! Hoppas att ni får det riktigt bra!

    SvaraRadera
  2. Hej AMELIA!

    Skönt att Du har varit piggelin idag, o inte haft någon feber...

    Mormor o morfar önskar Dej en riktigt God Natt o Sov Så Gott, våran LILLA ÄLSKLING...

    Puss Puss o Stora Kramen

    SvaraRadera