torsdag 15 april 2010

2 ÅR & 4 MÅNADER...

Idag fyller man månad :) Gör inget speciellt...tagit mig lite sovmorgon. Har nyss käkat fm målet klart. Mammis o jag ska städa mitt prinsessrum och bädda rent i min säng idag.
Pappis ligger o sussar, för han har jobbat i natt. Så vi får städa lite tyst :) Hur man nu gör det?
Det är lite mulet väder. :( Skulle velat ha strålande sol! Så hade vi kanske gått ut en sväng oxå.
Men man vet aldrig, mina assisar kommer på em och de kanske tar ut mig på en tur...

Snart ska jag få mig lite upppiffning av mammis. tvättning, borsta hår o tänder, nagelklippning m.m.... Jag fick en klänning/tunika av mormor igår och tänkte ta på den idag.

Ha det bra mina vänner / Puss Amelia

3 kommentarer:

  1. Hej igen ÄLSKADE AMELIA, o GRATTIS GRATTIS
    PÅ DIN 2 ÅR o 4 MÅN DAG...

    Mormor har varit o flängt hela dagen så jag har inte varit inne o hälsat på Dej förrän nu.
    Det bästa idag var ju att få prata med Dej i telefon, jag tror Mammis var nyfiken på vad vi pratade om "fniss"..
    Kommer inte till Dej i dag, var ju till Dej i gårkväll istället o fika med Dej o Mammis.
    Det var så roligt för Du var mest vaken hela tiden, roligt är det att träffas än om Du sover, för Du blir väl så trött o höra allt surr, "fniss".
    Som Du ver vill ju mormor aldrig gå hem, vill bara vara hos Dej, min Lilla Älskling.
    Hoppss att Du får komma ut en stund i friska luften idag, fast solen har nog slutat skina för idag.
    Nu ska mormor laga mat så morfar får något i magen.
    Morfar hälsar GRATTIS GRATTIS till sin LILLA PRINSESSA.
    Ha nu en fortsatt bra dag med Päronen o Dina Assisar.
    Vi hörs senare.

    /Puss Puss o Grattiskramiz

    SvaraRadera
  2. Grattis, Grattis Älskade Skatten våran på din 28-månaders Dag !
    Hoppas att Du fått haft en jättebra dag med mammis o pappis då han vaknade...
    Ser att Du skall få bli ompysslad idag och det är ju på sin plats då det är en prinsessa som fyller månad :)
    Farmor har jobbat hela dagen så därför blir det inte skrivet förrän nu men farmor kastade sig på datorn för att fira sin lilla sessa :)
    Farfar har gått ut med vovvarna men innan så sa han : glöm inte bort o hälsa gokramen från farfar :)
    Ha det nu så gott i kväll o passa på o mys med päronen ;)
    Undrar om Nasse har sjungit för dig något ;) men han kanske är lite blyg inför dom andra kompisarna *fniss*
    Puss på Dig.....

    SvaraRadera
  3. Hipp hipp hurra på din daa´ !! =)
    Puss & Kram från Hela Familjen Andersson.

    SvaraRadera