torsdag 15 april 2010

BILDER...








Här är lite bilder på mig idag. Efter piffningen :) Tyvärr så har jag inte haft tunika/klänningen hela dagen...för det råkade hända en liten olycka bakvägen! :o Tur mammis hann ta lite månadsbilder :)
Det blev ingen friskluft heller! Det kändes alldeles för blåsigt att gå ut...
Nu är jag på skötbordet och pysslas om av mina assisar. Snart får jag hoppa ner i min säng som är renbäddad...Skönt! Sover nog en riktig prinsess sömn inatt.
/ Natti Natti / Amelia


1 kommentar:

  1. Mormor måste titta in till Dej igen o säga Go´natt.
    Va Nasse tittar beundrande på Dej, han tycker Du blev fin som vanlidgt i Dina nya kläder....han fick ju inga.
    Bra att Du väntar med att gå ut, när det inte är riktigt varmt o soligt.
    Mormor blir så trött när jag hör att Du ska krypa ner i en skön renbäddad säng.
    Nu tänker mormor o morfar oxå krypa ner i sköna sängen, är så tröööt.
    Morfar hälsar såklart Go´natt till sin LILLA ÄLSKLING...
    Sov nu så skönt i Din Lilla Prinsessäng, med Dina Gossekompisar...

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera