måndag 26 april 2010

HANDIKAPPOMSORGEN...

Även idag har solen tittat fram . Men jag har inte varit ut på någon prommis. Det har varit inskolning med en ny assis. Så då är det bäst att hålla sig inne.
På em så var det dax att sprutta iväg med min buss till stan. Mammis o pappis tog med mig till handikappomsorgen...där hade vi en träff med mina assisar. Vi brukar ha det ungefär 1 gång/månad. Det är bra! Det pratas om allt möjligt som rör mig. Sen for vi hem.
Jag har inte fått nå pappismys idag! Och det saknar jag. Men pappis får inte vara nära mig, för han har gått å blivit förkyld! Det som inte fick hända :( Så nu får vi hoppas att jag o mammis inte blir smittade!

Puss Amelia

1 kommentar:

  1. Våran ÄLSKADE LILLGUMMA.....

    Mormor måste titta in till Dej å säga Go´natt.
    Hoppas mötet med assisarna gått bra. Assisarna talade väl om vilken Liten Goding dom får sköta om.
    Tråkigt att Du inte kan Mysa o Gosa med Pappis, men håll han på avstånd, för nu får Du inte bli förkyld, så att Ni inte kan få åka på den härliga resan till Västerås.
    Ha nu en skön natt o Sov Så Gott.
    Morfar hälsar Go´natt o Kramiz till sin LILLA ÄLSKLING....

    /Puss Puss

    SvaraRadera