onsdag 7 april 2010

SKÖNDUSCHNING...

Idag är det onsdag och inget bad! :( Tyvärr, men det är ju så ibland! Jag fick mig istället en sovmorgon :) Skönt! Ligga och bara få vara...fast det är ju förstås det enda jag brukar göra för det mesta ! :)
Min lilla stjärt är bra nu. Tackar syrgas och inotyolsalvan för det! :) Men istället hade jag en "klämblåsa" på mitt vänstra lår igår morse :( Det är blöjan som gör sådana dumma blåsor! Men då har jag fått en salva av min assis V. Aleo vera gele. Den är bra till allt möjligt, blåsor, bett, solsveda, m.m...! Kanoners!


Vid 13 tiden, när jag vaknat till så fick jag mig en skön långduschning. :) Får man inte bada idag, så får man duscha. Mammis schampoonerade in hela mig från topp till tå! Skönt! Hårbottensmassage o allt....lite som på ett spa. Synd att vi inte hann göra en helkroppsmassage med olja, för vid 14 tiden var det dax för käk.
Kroppsmassagen får mammis kanske göra ikväll! :)
Just nu ligger jag och vilar ner maten.

/Puss Amelia

1 kommentar:

  1. mormor o morfar7 april 2010 kl. 20:58

    Hej våran ÄLSKADE AMELIA.......

    Mormor måste gå in å önska en God Natt till LILLGUMMAN våran...
    Synd att det inte blev något bad idag, men Du har ju väldens Snällaste Mammis som ser till att det blir en lång skön duschning o helschampoonering iaf, Pappis är ju oxå världens Snällaste.
    Har Du fått någon kroppsmassage av Mammis ikväll?
    Skönt att Din Lilla Stjärt är bra nu.
    Hoppas att "klämblåsan" oxå är borta, fy för den, mormor har aldrig hört talas om den blåsan.
    Ha nu en mysig o skön kväll med Päronen, för nu är ju Pappis ledig från jobbet.
    Morfar hälsar Go´natt o Sov Så Gott till sin LILLA PRINSESSA...

    /Puss Puss o Natti Natti

    SvaraRadera